pátek 9. listopadu 2018

Kreativ Ostrava 2018

Rok se s rokem sešel, čas Kreativu nadešel:-) Letošní ročník opět nezklamal, mile potěšit, peněženku provětral. Nakoupila jsem spoustu originálních ručně dělaných produktů, naplnila bříško, pomazlila se s pejskem, přispěla na nějaké akce.-))) Už teď se těším na další ročník:-)))



Hned v úvodu nás uvítaly nádherné quilty.
Zastavili jsme se u stánku Lenky z Nej šicích strojů (ta stojí vpravo). Ujala se nás (mě a manžela) Evka Schwarzová, která nám představila úžasnou vyšívací mašinu.
 Mé srdce si zcela získal tento 3,5 měsíce starý pejsek, trénovaný na canisterapii:-)



 Nakonec jsem zaparkovala u Eky z Báječného šití:-) Na fotce zrovna mluví se svou dcerou:-)))
Paví ubrus, který šila Evka pro Eviklub:-)
 Vedle Evky prodávala své výrobky Lenka Dostálová, velmi šikovná švadlenka:-)

Po celém týdnu mi tato akce opravdu bodla. A snad se brzy dočkáme opakování:-)
H.



3 komentáře:

  1. No panejo, všechno, co mám ráda, na jednom místě (hlavně to plné bříško :D). A ten Tetris, ten nemá chybu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně, vše na jednom místě, manžel si udělal degustační odpoledne a já si zašla i pokecat za holkami o šití:-)))

      Vymazat
  2. To musela být paráda! Ách. Díky za foto. j.

    OdpovědětVymazat