středa 20. února 2019

Trička s raglánovými rukávy

Konečně došlo i na šití triček pro mě. Koupila jsem si střih, který obsahoval raglánové rukávy a začištění průkrčníku s pomocí podsádky. Další poprvé opět pokořeno.
Střih zakoupen zde.
Nejprve jsem šila velikost, kterou podle mě mám, jen jsem tušila, že to bude chtít přidat trochu cm v pase (tento střih je hodně vypasovaný). U druhého (s kocourkem) jsem využila větší velikosti a ještě jsem přidávala v pase. Takže pokud tento střih budete zpracovávat, doporučuji jej opravdu podle návodu přeměřit (ne šít rovnou jako já).
Triko s kocourkem je z druhé strany celé černé, což už jsem nefotila.
Můj první pokus o triko s raglánem. Mám jej úplejší, ale určitě jej unosím:-)
Ještě přidávám mizerné fotky z mobilu, aby bylo vidět, jak vypadají na postavě:-)

Už je čas šít opět kabelky, tak se brzy do nějaké pustím:-)
H.

7 komentářů:

  1. Ty jsi vážně dobrá, já přišiji tak leda logo klubu na synovu košili :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou super a i když je to jedno na tělo, sedne ti bezvadně.. a ten kocour, ten je super.. ty jeho oči ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, obě trika se povedla. Stále se vylepšuješ. M.

    OdpovědětVymazat
  4. No a tieto sú úplne super, si stále lepšia!!!

    OdpovědětVymazat