neděle 4. srpna 2019

Thor, bůh hromu, deště, nebe a plodnosti země

Stále s našimi synovci frčíme na vlně Avengers. Starší má rád Groota, mladší si přál k narozeninám triko s Thorem. Dostane s dlouhým a krátkým rukávem. Třetí triko je pro jeho kamaráda. No, dál jsem se v oděvech zatím nedostala, pořád po mně v rodině chtějí jen trika:-)


Materiál: vše zakoupeno na FB, panely ve skupině Bella - panely i na přání; černá teplákovina a úplety (tmavě modrý viskozový a zbyteček bleskového) ze skupiny MaMi látky.



Střih: Caramilla -triko s raglánem, Pro šikulky - triko s krátkým rukávem (poté prodlouženo i na dlouhý).

Využila jsem zbytky bleskové látky
 

A je po dešti, můžu jít zase ven:-)
H.

8 komentářů:

  1. Hani, obdivuji Tvá krásná trička. Těch není nikdy dost. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, není , děti rostou, spotřeba veliká:-))))

      Vymazat
  2. Thor je super a Groota já taky moc ráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná trička, koukala jsem na ty skvělé tašky... nestíhám komentovat, parádní práce. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, díky. A taky že chodíte nakukovat:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, jsi šikulka mikšulka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná a originální trička .. u nás jich taky šiju nejvíce.. A Thora (první dva díly), toho mám taky ráda .. taková hezká pohádka ;-)

    OdpovědětVymazat