neděle 22. prosince 2019

Z Ježíškovy dílny-poslední šití v tomto roce

Zlatá neděle nám začala a já konečně včera slavnostně ukončila předvánoční šití. Až na jednu výjimku se jedná o dárky, takže je musím ještě zabalit a nachystat pod stromeček:-)

Co jsem tedy v posledním zápalu sil ještě stihla dokončit?

Dvoje mikinošaty pro neteře, ze zbytků látek i čepice. Střih na šaty od Fazonetky (velikost 132 a 152), na čepice z Pattydoo (vel. 50 a 54). Materiál: teplákovina z FB skupin MaMi látky Klatovy a Funny Bunny látky.
 Límec se dá i ohrnout. Uvidíme, jak jej budou holčičky nosit.
 
Větší velikost:

Čepice:


Další dárek jsem šila pro moji švagrovou. Pro obě jsem zvolila stejný střih (podle Fazonetky), jen pokaždé jinou velikost (M a L). Vybrané teplákoviny pocházejí opět z Funny Bunny látek, MaMi látek, lístečkový úplet z Báječného šití. U obou mikin mi vyšlo akorát na 3/4 rukávy:-)
Pro švagrovou:


Pro mě:

¨
A nakonec vše završuji dárkem pro jednu malou školačku, které maminka hodně předčítá knížky, ale už je na čase, aby se do četby pustila sama:-) Takže jedno motivační triko šité podle Mamas, vel. 140.


Přeji všem krásné svátky prožité v klidu, se svými blízkými, ve zdraví a tam, kde sami chcete.
H.

5 komentářů:

  1. Mikinošaty jsou boží, být malou holčičkou, tak je ze sebe nesundám! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, tolik krásné práce, to bude radosti. Přeji Ti klidné Vánoce a do nového roku hodně zdraví, štěstí a spokojenosti. Ať i nadále šiješ tak pěkný výrobky. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Tak toto sú super darčeky, bombové!!! Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat