neděle 3. května 2020

Holčičkové tepláčky pro holčičky

Když už jsem se minule  naučila šít tepláčky, tak v tom jen tak nepřestanu, že. Následovaly tedy další dvoje-pro mé malé neteře.
Střih: opět obyčejné tepláčky od Fazonetky, vel. 110 a 158.


Dnes za mnou přišla sousedka, ale ne s prázdnou. Od chvíle, kdy musela zůstat s dětmi (holkami) doma, začaly všechny tvořit motýly a ptáčky. Nejprve na zkoušku, pak do školy a do školky. A protože jsou moc šikovné a chytlo je to, rozjely se a dnes mi donesly krabici s asi 300 motýlky a další hromadou ptáčků pro SONS. 
 




Takže až zase bude možnost vydat se mezi lidi, pořádat nějakou akci, kde budeme moci získat peníze pro SONS, máme pro nakupující připraveny i tyto malé dárky:-) 
Přeji krásný zbytek neděle, já jej krásný mám-)))
H.

2 komentáře:

  1. Tepláčky jsou bombový, klidně bych takové nosila i já! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tepláčky jsou super. A sousedka a její holčičky vytvořily mnoho krásných dárečků. Přeji brzké úspěšné akce pro SONS. M.

    OdpovědětVymazat