pátek 27. srpna 2021

3x Verona od Fazonetky

Bohužel do Verony jsem se ještě nikdy nepodívala, ale nové triko od Fazonetky Verona jsem musela zkusit co nejdřív. Protože se léto chýlí ke konci a já potřebovala nějaké, které bych mohla použít k legínám. A zároveň jsem chtěla, aby mi lehce/hodně zakrylo sedinku.

A takto to dopado:


Materiál: www.mamilatky.cz (starší zásoby, které jsem měla doma).


Dvě si nechám a jedno poputuje k svátku k mé švagrové. Jen si ještě musím vybrat.


Děkuji za nakouknutí.

H.

5 komentářů:

  1. ... Hani, parádní trička, super šitíčko. Pohodové poslední prázdninové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, děkuji. To triko musíš taky zkusit, je příjemné na nošení.

      Vymazat
  2. Parádne tričká! Ktoré si si nakoniec nechala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že si švagrová vybere to první, pokud se nepletu. A já si nechám galaxii a červené.-) Ale třeba se pletu:-)

      Vymazat