neděle 26. září 2021

Šití pro dobrou věc v Kuníně 2021 - třetí ročník

Po roce jsme opět měli možnost uspořádat charitativní akci pro Sjednocenou organizaci nevidomých a slabozrakých (pobočku Nový Jičín) v Kuníně. Na tamní akci Růže pro paní hraběnku dorazilo opět mnoho návštěvníků. Řada z nich koupila menší či větší výrobek, čímž přispěla na dobrou věc. Veškerý výtěžek, který letos činil 10 055,- Kč, poputuje celý na kompenzační pomůcky ke klientům SONSu. Kromě dneška se mi podařilo již na jaře prodat v práci či kamarádkám nějaké výrobky za 5 335,- Kč,  již nyní je tedy letošní výtěžek velice pěkný. A já doufám, že tato částka není konečná.

Přikládám pár snímků z akce:-) Povětšinou se o ně postaral můj synovec (v modrém triku).

U nás doma, jdeme naložit bedny do aut. Bylo toho dost + my, takže jsme museli jet dvěma vozy. Pes zůstal doma:-)

A tady už čekáme před zámkem, než uvnitř uschne čerstvě vytřená podlaha.

SONS zastupoval můj bratranec Martin. S přípravou, prodejem a závěrečným úklidem nám jeli pomoct ještě můj strýc a teta.


 
A jdeme na to!

Pomaličku připravujeme náš prostor. Mezitím občas někdo přišel a už se zároveň i prodávalo.







Mezitím přijel i vůz České televize, který vysílal živě na ČT24 z kunínského zámku. My jsme je naštěstí nezajímali, přijeli čistě kvůli akci Růže pro paní hraběnku. A my se nemuseli stresovat, že by nás snad někdo točil.-)

Také jsme se stihli projít po zámku. Synovce zaujaly hlavně kameny, pár vám jich vyfotil. Květiny pro něj asi nebyly tak zajímavé, takže těch od nás moc neuvidíte:-)

Tímto se loučí náš realizační tým:-)


Přeji krásný zbytek září.-)

H.

6 komentářů: