neděle 20. února 2022

Další zpracování zbytků - tetolesky a odličováky

 Je to sice zdlouhavý proces, ale přece nebudu plýtvat materiálem, že:-) 

Takže jsem vzala zbytky úpletu, teplákoviny, froté, mikroplyše, lemovacích gumiček, vše zkombinovala a vznikla sada jedenácti kalhotek pro neteř a hromada odličovacích tamponů. Nějaké si nechám, zbytek postupem času asi rozdám. 

Dívčí kalhotky: střih Basic od Prošikulky, velikost 140.


 

Doma jim říkáme tetolesky. Protože jsou od tety a velmi veselé (díky kombinacím materiálu to přece není problém). A u některých je vidět, že jsou dost posešívané (zadní díl ze dvou kusů, stejně tak přední a klínový).

Po minulých dvou mikinošatech zbyly ještě odstřižky teplákoviny v modrém odstínu. Potřebovala jsem si doplnit zásoby látkových odličovacích tamponů, takže se v tu chvíli skvěle hodily. Červený materiál je froté a světlý zase mikroplyš. Ten teprve budu muset vyzkoušet, jestli se k tomuto účelu bude vůbec hodit.

A kolik jich nakonec vzniklo?

Mám tady takové dva komínky, menší je s využitím mikroplyše.

A kdo chce, může je i spočítat:-))) Já to teda neudělala. 

Přede mnou je nyní nějaké narozeninové tvoření, asi zase trička, dlouho jsem je nešila:-)

H.

6 komentářů:

  1. ... parádní šití, tetolesky jsou skvělé! Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, opět jedeš. Prima výrobky. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky:-)))) Někdo vás musí svými výrobky terorizovat.-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Nohavičky sú úžasné ... už som pozerala gatatka-galanterie na tvoje odporucanie, aby som nasla tie pekné lemovacie gumicky ;) Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, je tam moc velký výběr. Nakupovat tam je pro mě za trest:-)))

      Vymazat