neděle 4. prosince 2022

1. fortelný jarmark v Příboře

Dnes se u nás v Příboře konal 1. fortelný jarmark. V podstatě se jednalo o rukodělný jarmark a Restaurant Day v jednom. My jsme se s naší akcí Šití pro dobrou věc také přidali a společně s výtěžkem z prodeje mezi mými kolegy z minulého měsíce jsme do SONSu poslali dalších 6500,-Kč

Opět se sešel náš tradiční tým, tedy já, můj synovec a Martin ze SONSu.

 

Co vše jste mohli najít v našem "stánku"?




Ale prošla jsem se i po jiných stáncích.

Nejprve jsem nakoukla k sousednímu stolu, který spravovaly paní učitelky ze ZŠ Gaudí.

Vedle nich prodávali věci, jež tvořili senioři.



 Poté jsem zašla za kamarádkou Lenkou, jež nám svými výrobky také přispívá. 





Vedle ní prodávala příborská firma Amoene nejen svou kosmetiku, ale i italské kabelky.

A pak už jsem profrčela jeden stánek za druhým, takže tady přináším jen malý výběr.





Děkujeme všem, kteří k našemu stánku zavítali a podpořili dobrou věc.

H.

4 komentáře: