neděle 18. června 2023

Trenýrky, boxerky, prostě pánské spoďárky

Malé dupky rostou a potřebují stále nové krytí. A tak jsem pro synovce ze zbytků látek našila boxerky.

Střih: Shape boxerky ve velikosti S.

 

Protože mají pánové trošku problém poznat příď a záď (hlavně na trenýrkách, u boxerek tento problém zatím nenastal), pořídila jsem si u Majdy z MaMilátky také super etikety. Tvoří je i na zakázku, stačí jí napsat.

Podle starších Andrie trenýrek jsem si vypracovala střih, který manželovi sedí. 


Nezbytná etiketa.

A na těchto dvou kusech jsem musela asi sundat brýle, či co. Až při focení jsem si všimla, že jsem gumu našila opačně, tedy spojem dopředu. Ale to nevadí. Přidám na něj knoflíček a manžel bude mít označek předek:-) Na funkci to naštěstí nic nemění.

H.

6 komentářů:

  1. ... pěkná várka profi šití, moc se mi líbí delfínková látka - no, jo je modrá, že? :-) Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš do zelena, petrolejová. No jo, děcka už ji na tričko nechtěla, tak jsem ji musela využít jinak:-)

      Vymazat
  2. Pánské spoďárky zní vtipně :). Krásné jsou všechny!

    OdpovědětVymazat
  3. Fuuu, to je úroda, parádna ... a samé super kúsky !!! Krásne!

    OdpovědětVymazat