pondělí 6. listopadu 2023

Dárkové taštičky

Už dávno jsem si chtěla zkusit ušít sadu dárkových taštiček. Fotonávod na ně byste našli u Ajky, videa zase u Evky Kubínové z Eviklubu. Využila jsem nejnovější návod v kurzu s názvem Zbytkohrátky a mám mini sadu nejen na Vánoce, ale i univerzálnější variantu.

 
Vyztuženo ronofixem 140g. Díky tomu jsou nadýchané a měkoučké. Ale příště bych sáhla i po nižší gramáži (100g).

 
Látky ze syslírny pocházejí z různých e-shopů.

 
Na dva obaly jsem využila štítky, jež jsem dostala v balíčku látek od Majdy z MaMi látky.



Nejdelší na tom všem byla samotná příprava materiálu, stříhání výztuží, nažehlení, vystřihnutí látky. Pak už se šilo jako po másle.

Pokud se vám výsledek líbí a také vlastníte šicí stroj, určitě se do výroby taštiček pusťte. Stojí za to.-)
 
H.

2 komentáře: