neděle 17. prosince 2023

Předvánoční šití

Vezmeme to popořadě. Ve škole se konal vánoční jarmark. S dětmi v mé třídě jsme se vrhli do tvoření. Kluci měli na starosti dřevěné sněhuláčky a holky domečky. Ty jsem jim předšila, zbytek byl na nich:-)

Inspiraci jsme hledali na internetu zde a zde.




 Dětičky si můžou tvořit i samy za sebe, ne jen za třídu. Tak tady malá ukázka, ale bylo toho víc.

A protože bylo třeba i ježíškovat, pro manžela jsem vyrobila dvě pyžama.


 
Materiál: bavlněný úplet z různých e-shopů (určitě mám ježkovy oči od Majdy z MaMilátky, ostatní bych tipovala). 

Střih: pánské triko od Shape, trenýrky ze střihu na pánské pyžamo z Prošikulky (není určen pro úplet, ale pro tkaniny). Ale ten mi moc neseděl a musela jsem jej víc upravovat. Takže černé jsou trenýrky podle Caramilly.

Posledním šitým dárkem se stalo triko s havranem pro synovce (velikost S, malinko rozšířená a prodloužená, střih od Shape). Panel i černý úplet jsem koupila v Látkách od Janečků. Asi je jasné, který básník synovce v poslední době nejvíc oslovil:-)
 

Už stačí vše jen pečlivě zabalit a těšit se na nadcházející svátky.

Ať i u vás probíhají poklidně a ve zdraví.

H.

 

4 komentáře:

  1. Hani výrobky na jarmark se mi moc líbí, mám takové akce moc ráda a i ostatní je super. Přeju hezké Vánoce, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ... Hani máš šikovné žáky -parádní tvoření a pyžama jsou luxusní, pohodové adventní dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, díky za inspiraci na tvoření se seniory! :)

    Přeji ti krásné a pohodové svátky vánoční a klidný nový rok :).

    OdpovědětVymazat
  4. Žáci jsou super a rádi inspirujeme dal😍

    OdpovědětVymazat