úterý 25. února 2014

Když děti trápí zoubky

Únor bílý, pole sílí. No jak se tato pranostika letos naplní, to jsem sama zvědavá. Už vzhledem k faktu, že po sněhu není nikde ani památky. Zato naši zahradu "zabělily" sněženky. Ani jsme nestihli dohrabat poslední spadané listí stromů, a už jsme pod ním zahlédli i prodírající se petrklíče. Ale nebudeme předbíhat, první poslové jara čekají...
Nějak se nám na zahradě rozmáhá mech, na listech jsou proto patrné ještě stopy vápnění, prý by mělo proti němu zabrat:-)
 
Minulý týden mi můj téměř šestiletý synovec ukazoval, jak se mu v puse kýve zoubek. Nabídla jsem mu, že na vypadnuté "tesáky" ušiju pytlík, aby si je pak všechny mohl schovávat. Tak vznikla myšlenka zoubkových pytlíků. Samozřejmě jsem rovnou našila i pro druhého synovce a neteř. Až přijde čas, určitě své využití najdou:-)
Jak jsem zmínila, Honzík bude brzy slavit šest let. Již nyní tvrdí, že se chce jednou stát kuchařem. Vyslovil tedy přání, aby dostal novou kuchyňskou zástěrku, opět s jeho oblíbeným motivem pirátů.
Pomalu už s touto pirátskou látkou, zde našitou na laminovanou bavlnu, končím. Zbyl mi jen malý kousíček, pro který zatím nemám využití, ale kluci určitě opět něco vymyslí:-) A snad najdou i jiný motiv látky, změna by se hodila:-)

2 komentáře:

  1. Jé, to jsou roztomilé zoubky:-)))
    A pirátská zástěra supr, jen jestli ho na nějaké pirátské lodi za kuchtíka přijmou:-))

    OdpovědětVymazat