pondělí 17. února 2014

Pojďme si společně ušít deku, nebo polštáře - 1. část

Další rok, nová deka.
Anička z minulého klubu založila další s trošičku jiným názvem, aby se přidali i ti, kteří po dece netouží, ale polštářů nikdy nemají dost:-)
Tématem nového výrobku by měla být ptačí říše, tedy alespoň podle dostupných informací a zadání prvního bloku. Oproti minulé dece však budeme zkoušet nejen aplikace, ale i patchworkové techniky a šití přes papír. Bude veselo, neboť to mi nejsou příliš blízké způsoby tvorby:-))) Vše ostatní zatím obestírá rouška tajemství. A to mě právě baví:-)
Poslední týden, jakmile vysvitne na chvíli slunce, ptáci nám štěbetají u oken. Což nenechává chladným našeho Andyho, andulku, která k nám asi před třemi lety přiletěla. Asi i tato skutečnost mě nakopla, abych konečně vytvořila první část, neboť zadání už mám v počítači asi dva týdny. Výsledkem je tento kousek:

Teda, oprava, skoro výsledek. Protože dámy na Fleru mi poradily, abych přece jen ještě jednu maličkost přidala. Samy hravě zjistíte, o co jde:-)))
Blok obohacený o notičky:-)
Detail:-)

Pokud jste viděly můj nedávno vyhotovený polštář, určitě jste poznaly stejně laděné barvičky. Tím je určeno, že finální výrobek poputuje do sady k mojí mamce, ale na deku si počká až do Vánoc:-)
Už se těším na další blok, uvidíme, co si na nás Anička vymyslela:-)

6 komentářů:

  1. Haničko, máš to moc pěkné. Já zatím připravuji látky. Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám látky vybrány, dokonce jsem některé odstíny chtěla dokoupit, ale hádej co? Vyprodány! Jsem včera myslela, že mě picne:-)))

      Vymazat
  2. Jé, vy už šijete další??? Anička se nezdá:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Wooou to bude super deka, som už zvedava na hotove dielko :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, tvoje mamka se má. :-) Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat