sobota 1. února 2014

Vánoční mystery v jarním kabátě:-)

Někdy po Novém roce jsem zhlédla v jistém blogu krásný výtvor stvořený díky fléráckému klubu s názvem Mystery quilt X vánoční-šijte se mnou! Nedalo mi to a přihlásila jsem se. Jako překvapení na mě čekalo šití přes papír, které pro mě bylo (tedy až do včerejška) velkou záhadou. Hned jsem začala hledat návody na netu. Nejvíce mi pomohl foto postup u Kunhůtky a video návod na Youtube.cz, i když nebyl v češtině. Výsledkem noční práce, řady párání a spousty nadávání bylo toto:
Zblízka je patrné, že top není dokonalý, ale to nevadí. Mamce, jíž je určený budoucí polštář z něj vytvořený, se líbil. Jeden paprsek se mi oproti ostatním nechtěně zkrátil, takže na dalším fotu je patrná jeho kamufláž (našitý štítek s nápisem, že se jedná o handmade výrobek). Na co si příště dám pozor-raději nepoužívat při šití na papír kostičkovou látku, nevychytala jsem rovné řady.
A jak vypadá konečný produkt?
Vzadu jsem použila kostičkovou látku a použila jsem hotelové zapínání. Děkuji organizátorce za krásný vzor a skvěle připravené materiály.
V mezičase mezi došíváním jsem dnes pekla (ne smažila) koblížky s povidly. V poslední době v Televizních novinách na Nově neustále pějí chválu na levné pečivo a buchty doma ukuchtění, které jsou prý i mimořádně chutné. A nedalo mi to, mě nalákaly koblíhy. Recept jsem si stáhla zde. Světe, div se, pečení se zdařilo a výsledek je skvělý. Jen se po nich zaprášilo.
Toto byl výsledek z jedné dávky těsta (kromě jednoho koblížku, který jsem před focením zbaštila). Vykrajovala jsem ho hrnkem, příště zvolím skleničku s užším hrdlem, aby jich nakonec bylo více:-).
Mějte se krásně a užívejte (ne)zimního počasí:-)))

7 komentářů:

  1. Konečný produkt je na jedničku!
    Kobližky vypadají dobře.... ale když si představim kolik bych toho pro tu naší smečku musela usmažit.... to mě přejde chuť:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště bych taky udělala raději dvojitou dávku, ale výhodou je to nesmažení, dost mi to ušetřilo času, vím, jak mamka vždycky stála u sporáku a otáčela jeden kousek za druhým. Nicméně stačí je trochu zmenšit abudeš jich mít víc:-)))

      Vymazat
  2. Páááni Hanko tie vypadajú božský, ale by som si dala. A vankúšik je super...šitie cez papier som ešte neskúšala. Ahoj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, určitě vyzkoušej, teď peču pivní rohlíky, dám vědět, jak to dopadlo:-) Šití přes papír pro mě byl zajímavý experiment, asi jej ještě vyzkouším:-)

      Vymazat
  3. Šití na papír se povedlo, kostičky a proužky jsou docela zrádné, také jsem s nimi už párkrát bojovala. Ta nášivka je ale vtipný detail. No a koblihy super - já je párkrát zkoušela, a bohužel se mi "roztlemily" a džem vytekl.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda krása a koblihy jsou mňam:o))). Já dnes pekla bulky, ale přidala jsem tam i kečup a kladenskou pečeni a nakonec sýr - moooc dobré. Zítra budou buchty. Pivní rohlíky a recept?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, recept je na stejných stránkách jako koblihym, to dohledáš:-)))

      Vymazat