pondělí 10. února 2014

Žeryček vyráží na cesty

Prosincová Marina Quilt s sebou přinesla i silvestrovské šití Žeryčka. Já ho sice vyráběla teprve nyní, ale kdo si počká, ten se dočká, že?
Zároveň mi Honzík poradil, že správný pes papá velké kosti. Budiž světlo ... a kost je tu:-) Synovec ještě vymyslel, že by bylo fajn, kdyby vydávala nějaký zvuk, proto jsme do ní zašili i rolničku.
Už se mu sbíhají sliny:-)
  
Hurá na ni:-)
Poté jsem na stránkách autorky Mariny ve fotogalerii viděla Žeryčka, jak si hoví v parádní cestovní tašce. Autorka návod uveřejnila na svém blogu, proto i ten můj hafan jednu dostal.
 
 
 
 
  
Nakonec jsem si vzpomněla, že jsem v nějaké starší Marině viděla postup na výrobu pelíšku pro hračky. Dohledala jsem jej v čísle 6/2011. Zde se mi úplně nedařilo, nicméně nějak jsem se dopídila do úspěšného závěru. Jako právě nyní:-)))
Vnitřní poduška je oboustranná-na každé straně jiný vzor
 
A dnes se s vámi loučím tradičním pozdravem: "HAF!":-)))

9 komentářů:

  1. Hani ty taky myslíš na všechno! Chybí snad už jen mistička na vodu:-))

    OdpovědětVymazat
  2. I k němu mě ponoukali, ale já se vzepřela, že to nebudeme přehánět:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to je luxusní provedení - pejsek se vším všudy.

    OdpovědětVymazat
  4. Ňafík je kouzelně odzbrojující! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Fiiiha Hanko teda luxusna sada :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to nemá chybu, jsem si i dobře početla. ;-) Máš to vše moc hezké. Žerýček mě také zaujal, ale zatím ho nemám z čeho ušít. :-( Ale ono na něj taky dojde. ;-) Měj se...

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je moc povedené - šití i povídání. Já se k Žeryčkovi také ještě nedostala, ale láká mě čím dál víc.

    OdpovědětVymazat