úterý 22. července 2014

Do třetice všeho dobrého

Akce organizující šití taštiček, kloboučků, šátků. obalů na lahve apod. pro dětské onkologie v naší republice je v plném proudu. Zapojila se spousta šikovných žen, myslím, že oddělení budou mít na nějakou dobbu solidní zásoby produktů s krásnými motivy.
Dnes jsem dokončila deset taštiček pro Ostravu, zítra poputují na poštu.
 
 Takže po Praze a Brně je to třetí místo určení, kam poputují mé výrobky. A protože je dost možné, že se zase někdy objeví nějaká podobná akce, zatím si dám pauzu a vrhnu se na domácí resty:-))))
Trochu dnes foukal vítr, taštičky nechtěly pózovat, nicméně to je pro motýly snad typické, ne?:-)))
 
 
Řada popruhů již byla sešita ze zbytků látek.
 
 
Přeji krásný týden:-)
H.

4 komentáře:

  1. Hani, krásné taštičky. Jsi dobrá duše.

    OdpovědětVymazat
  2. Máte , to moc krásné Hani:). Nejvíc se mi líbí ta se sovou a s motýlky- krásná látka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-) Chvilku jsem měla obavy, jestli mi je synovci nezabaví, hlavně traktůrkovou a s piráty (to jsou totiž látky "pro ně", z nich jsem jim tvořila většinu věcí), ale byli bezvadní, pochopili, že nemocné děti je potřebují víc.

      Vymazat
  3. O téhle akci jsem už slyšela, myslím, že za chvíli bude tolik taštiček, že si v nich budou drobátka nosit, kromě určeného, i dobroty :-).

    OdpovědětVymazat