čtvrtek 17. července 2014

Sluníčkový týden

Nejen dnes se na nás krásně směje sluníčko. Zahrada nám kvete, i když to nejkrásnější- lilie a gladioly - jsem ani nestihla nafotit, už bohužel nejsou v té nejlepší kondici:-) Nicméně mile mě potěšila hortensie, kterou jsem na jaře poprvé zasadila a už mi rozkvétá:-)
Loni jsme nakoupili v Polsku jakési květinky, ani jsem nečekala, že i letos opravdu vykvetou. Světe, div se, je tomu tak:-) A hned nasadily několik krásných květů, ne jen jeden:-)
 
 
Na začátku týdne se nám začaly klubat kačenky. Nakonec jich je 14, tak držte palce, ať se jich co nejvíce dožije dospělosti. Loni nám je zdárně likvidoval sousedův pes. Chvíli bohužel trvalo, než jsme na pachatele přišli.
 
 
Manželovy lekníny na bratrově rybníce...
Tento týden jsem se pustila do další tvorby pro dětskou onkologii, tentokrát brněnskou. Ve výsledku pošlu dva kloboučky a pět kapsiček.
Pouze jeden se mi podařilo rychle vyfotit na neposedném modelovi, který spěchal do bazénu.
Na další fotky jsem již musela využít stromeček na skalce
Opět jsou oba oboustranné, ušily podle časopisu Marina

Druhý klobouček
 
 
 
Kapsičky na infuze
Tyto se šily jinak, než dříve vytvořené pro Motol
Nakonec jsem ušila jeden klobouček z manželovy staré košile přímo pro něj. Ale nějak si stěžoval, že mu úplně nesedí. Já si myslím, že si trošku vymýšlí. Tak si jej nechám na zahradu pro sebe:-)))
 
 A protože jsem tento týden hlídací teta, na další tvoření už asi nezbyde čas:-)
Přeji i vám krásné sluníčkové dny.
Hanka

1 komentář:

  1. Tak to se máš:-) Já toho letos vysela, a nic. Asi jsem měla výsev zasypat vrstvou granulí .... tak příště:-))

    OdpovědětVymazat