středa 27. března 2019

Kapesníčkovníky a čelenky

Asi mě dohnala jarní únava. Nic moc se mi dělat nechce. A i ušít nějaký menší projekt je pro mě nadlidský výkon, jemuž předchází hromada přemlouvání:-))) Snad se to brzy zlomí a pojedu zas na plný plyn. Takže dnes jen velmi skromně.

Kapesníčkovníky-je jich zásoba, něco půjde do prodeje, něco snad zbyde pro SONS.



 

 




Čelenky-tento typ teď frčí ve skupině Šikulíků na Facebooku. Měla jsem tu zbytky úpletu, tak jsem je zkusila. Jde o velmi rychlý postup, který můžete najít zde. Na větší kousek jsem nejprve uřezala pruh látky 15 x 55cm, ale poté jsem délku zmenšovala (zkoušela jsem na sobě, měla jsem ji velkou, čelenka pak směřovala k mé téměř osmileté neteři), menší čelenka 14 x 44cm (ta byla akorát pro čtyřletou neteř).
Přeji krásné jarní dny plné energie.
H.

4 komentáře:

  1. Hani, tolik krásné práce. A Ty napíšeš jen "skromně". Paráda. Jdu hledat úplet. Musím také vyzkoušet šití čelenky. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto čelenky jsou super .. taky jsem jich teď pár šila ;-) .. Jinak krásná prácička, pouzder se ti urodila pořádná hromádka..

    OdpovědětVymazat
  3. Na jarní únavu jsi docela pilná :D. Taky na mě ta potvora sedla, ale já se nedám! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, díky. V plánu jsem měla u nějaká trika, ale na tu už nezbyla ta energie, kterou mi toto počasí prostě krade:-)))) Tak ať je aspoň u vás lépe a tvořivěji:-)))

    OdpovědětVymazat