pondělí 11. března 2019

Obal na notebook podruhé

Na poprvé to nevyšlo, obloučky na obalu byly moc velké a notebook do něj tedy nevyšel. Musel přijít pokus č. 2:-)
Tentokrát by měla taška sedět i na větší mašinku, moje do něj vleze. Využila jsem naprosto stejné látky jako minule, ale zároveň jsem nechtěla, aby vypadal jako jeho jednovaječné dvojče. Takže jsem udělala pár změn, snad k lepšímu. A co se materiálu týče, hlavní látka vyšla tak tak, zbylo mi asi 5x7cm, které využiju na ušití kapesníčkovníku.
Kolegyně nezná Bezzubku, jsem jí slíbila, že ji u něčeho vyfotím:-)
Základní obdélník měl rozměry 44,5 x 65,5cm. Použité výztuže: sakon 180g (pod vnější látkou), ronar (uvnitř, pro jistotu jsem vnitřní díl s bavlněnou látkou i prošila), penefol (mezi vnější a vnitřní vrstvou), novopast 80g +20g (na všech kapsových dílech).
 

 Ucha mají délku 70cm, od sebe jsou vzdálena 16cm, našita 5cm shora.
Uvnitř je kapsa na harddisk a gumičky na tužky či flashdisky. Na karabinu možno umístit cokoliv, klidně klíče.
 Vnitřní popruhy jsou od sebe vzdáleny 16cm (stejně jako ucha vně tašky).
Taška doplněna popruhem o délce 150cm.
Spodní překrytí kapsy umístěno 2cm od středové linky.


Brzy dojde k předání. Snad se bude líbit a hlavně bude dobře sloužit:-)
H.

6 komentářů: