neděle 3. března 2019

Recy tričko

Před časem jsem od kamarádky dostala úplně nové tričko, které si přivezla z jedné zahraniční cesty. Měla jej velké a mně střih neseděl. Dala jsem jej tedy do skříně, aby čekalo na příhodnější chvíli. K čemuž došlo právě včera. Než jsme se s manželem vydali do divadla, vytáhla jsem jej ze skříně, rozřezala, našla k němu správnou barvu úpletu, sešila aspoň přední díl a zbytek nechala na dnešek. Takže nyní už se mohu pochlubit stavem před a po:-)))
PŘED:
PO:
 Střih: velikost 140 podle Mamas.
Vnitřní část průkrčníku není nic moc, materiál se dost tahal a ještě musím šití s úpletem dost potrénovat, ale jinak jsem s výsledkem spokojená. A snad bude i neteř, pro kterou jsem triko šila.-)
H.

4 komentáře:

  1. Hani paráda .. tričko vypadá bezvadně. Mám hrozné ráda úpravu oděvu. Spousta lidi vyhodí mraky oblečení kvůli malichernostem - a při tom se dá vse hezky zužitkovat ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsi mě svým příspěvkem navnadila:-))) A teď už asi jen tak něco nevyhodím, budu se snažit recyklovat:-))

      Vymazat