pátek 7. července 2023

Šicí sraz v Moravské Třebové 2023-1. část

Po roce zase Vánoce... Ale v létě a v Moravské Třebové.

Tento ročník je rekordní, sjelo se nás tolik, že i klubovna na internátě je nám malá a rozlezly jsme se do dvou pater:-) 

V prvním se maká od středy a ve druhém se nejen tvoří, ale i prodává hromada nádherného materiálu:-)))

A co vše se nám tu vyrýsovalo?

Ivanka H. se vrhla do Amélie (kabelkový kurz Eviklubu 2023).



 Druhý kousek vyrobila její kamarádka Zdeňka Č.




Helča se vrhla do šití kalhot, ale dokončovat je bude až doma.

Já jsem si dokončovala dárek pro oslavence. Využila jsem toho, že Evka Kubínová přivezla na internát vyšívací stroj. Vybrala jsem si dva motivy na etsy.com a ty mi vyšila na mé polotovary, nyní již hotové výrobky.

Návod na čepici najdete zde. Na zástěru mi poslala rozměry kamarádka, chňapky jsem vyrobila podle kupovaných, jen jsem si je v inkriminovaných místech rozešiřovala. Ta velká je podle darované, která u nás slouží.

Pak bylo na čase udělat si pauzu a doplnit pitný režim.

Poté se mohla dokončit další nákupka podle letošního kabelkového kurzu Eviklubu. Majitelkou je Jana M.


Na jednu noc za námi dojela Evka Z. Ta se vrhla do šití kabelkobatohu Filipy/a. Opět z letošního kabelkového kurzu. Bohužel nestila došít a odjela s polotovarem.



Laďku jsme dnes chvilku nechaly o samotě a pak za námi přišla s hotovou taškou z kočárkoviny.


Nakonec jsme při pátku vyrazily konat dobré skutky do místní LDN. Akce pro staroušky se setkala s úspěchem. U předávání jsme byly s Evkou tři zástupkyně z intru a ostatní patří buď k vedení města, či k nemocnici. Děkujeme všem, kteří se k nám přidali.




Všimněte si vpravo nejmenší asistentky švadlenek z intru:-)



Vše se na stůl ani náhodou nevešlo.-)



Zatím vše, pro dnešek konec  hlášení:-)))

H.

1 komentář:

  1. Krása střídá nádheru!
    Děkuji za dobré skutky, těch není nikdy dost :).

    OdpovědětVymazat