pondělí 17. července 2023

Třikrát Amélie

Jak jsem ukazovala v posledním příspěvku k šicímu srazu v Moravské Třebové, šila jsem třikrát tašku Amélie. Jednalo se o část kurzu v Eviklubu, tentokrát se věnoval nákupkám. 

Samostatný návod: Eviklub zde.   

Protože mi ale po použití koženky přišlo líto, aby tak elegantní taška byla jen něčím, do čeho hodím nákup, šila jsem ji s tím, že ji chci využívat jako parádní kabelku. Dost velkou, aby do ní vlezl i časopis velikosti A4. 


Materiál: modrá koženka z předobjednávky u Evy z Báječného šití (odtud i mandalová vnitřní látka, puntíkatá je odjinud, ale skvěle k ní barevně pasovala), černá koženka (hladká i puntíkovaná) a všechny použité panely od Majdy z MaMi látek. Zde můžete nakoupit i velká kovová ucha (já je stihla ještě v předobjednávce u Evy Kubínové, ale ta už je nemá).

Modrou už si zamluvila mamka. A další dvě si majitelky určitě taky brzy najdou (pokud nějaká zbyde, zůstane u mě).

Na zadním díle doplněno o kapsu a prošití-snažila jsem se jím zamaskovat úplně pidi a nepatrné působění žehličky na koženku. A opravdu si mamka žádného jejího otisku nevšimla, takže asi dobrý:-)

 
 
Kapsa je vhodná na rychlé zahození klíčů či na kapesníky, ať je nemusíte lovit v tom mega nepořádku, který my ženské v kabelkách míváme (nebo aspoň já ano).

V návodu je uzavírání tašky na magnet. Ale já mám ráda kabelky bezpečné, zcela uzavřené, proto jsem ji doplnila o zipový díl.

Všechna dna mají kedr a ochranné nožičky. Každá kabelka jiné, abych je trochu otestovala.

 Vlčí:







 
U všech kabelek jsem šila stejný vnitřní díl. Protože ale metr látky na kapsy již nestačil, musela jsem mandaly doplnit o látku s puntíky. Aspoň bude kapsa lépe dohledatelná. A nezbytná karabinka na klíče. Bez té už si tašku neumím představit.

 Náš malý "vlk", který u focení nesměl chybět.
 

Kočičková:





Nakonec ještě všechny tři pohromadě. Můžete na nich vidět, že jsou všechny stejně široké, ale výšku má každá jinou.
H.

4 komentáře: