středa 5. července 2023

Třešnička na dortu - šaty Holiday

Když se blížil konec školního roku, bylo zapotřebí oprášit garderóbu. Nevýhodou toho, když rostete, je, že vám některé již prostě nepadnou.  

Už jsem letos zkoušela pracovat se dvěma různými střihy, ale ani jeden mi neseděl a šaty pokračovaly dál v rodině. Konečně jsem našla ten, jenž je pro mě TOP. A má kapsy.-)))

Střih: šaty Holiday od Shape.

Materiál: kdysi dávno zakoupen třešničkový i jednobarevný úplet u Majdy.

Pohled zezadu, zadní díl je delší než přední.

Na rukávech vidíte ozdobné manžety. Příště bych je udělala trochu širší. Na předním díle záševky.

Kapsy na klíče či kapesníky jsou u mě nutností. Bez nich bývám nesvá:-)

Protože se mi délka zdála krátká, nastavila jsem si ji dalším lemem.

Po došití zbyl materiál ještě na jedny trenýrky (střih podle starých Andrií), stuhu a gumičky do vlasů.

 
Trenýrky-guma z Gaťátka galanterie. Bohužel doma momentálně nemám žádnou v červené barvě, vybrala jsem tedy jednu s fialovým nápisem.

Třešně využity na zadní díl.

Štítek od Majdy z MaMi látky.

Příště na vás bude čekat reportáž z dalšího šicího srazu v Moravské Třebové.
Přeji krásné léto.
H.

1 komentář:

  1. Jsou překrásný, rovnou k nakousnutí! Kapsy jsou základ, bez nich jsem taky jak bez ruky :).
    Já letos řeším opačný problém, nabrala jsem kila po lécích, a i když mě zrazovali, že mám změněný metabolismus a že váha dolů nepůjde, rozhodla jsem špekům říct sbohem. Klaplo to, úspěšně pokračuju a najednou mi je skoro všechno velké, tady se to ale naštěstí dá přešít :D.

    OdpovědětVymazat