sobota 1. července 2023

Zazvonil zvonec...

 ... a jedné školní docházky byl konec.

Bohužel, i díky covidu utekly čtyři roky s mou v pořadí čtvrtou třídou v roli třídní učitelky jako voda. Ani jsem nestihla postřehnout kdy, ale najednou přišly do školy již vyzrálé osobnosti, které se v životě určitě neztratí. Na památku jsem jim připravila něco, co zároveň vystihuje i mě jako jejich (dnes tuze oblíbené slovo) "průvodce".


Všechny připravené balíčky:

Hlavně aby na své cestě našli ten správný směr a byli šťastní. Vše mají ve svých rukou. Doslova. 

H. 


P.S. Aby neuvadla krása květin, které jsem dostala, přidávám ještě pár snímků:-)

Tuto kytici jsem dostala již ve čtvrtek od jedné maminky, takže růžičky už trochu sklápějí hlavičky.


Sladká kytice s mňamkulózními bonbonky:-)

Sladkosti jsem schovala za obálku s lístky na Sen noci svatojánské (Shakespearovské slavnosti). Medvídka uháčkovala babička dvojčat, která jsem učila.


2 komentáře:

  1. Je tak krásné vědět, že existují učitelé, jako jsi ty, je vidět, že náklonnost obou stran byla vzájemná.
    Přeji ti, aby i další "várka" byla fajn :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, byla to moc fajn parta. A bude mi chybět. Já ty konce tak nemám ráda!!!

      Vymazat