neděle 5. srpna 2018

Dámičky-špulky z Eviklubu

V rámci BOMu se každý měsíc v Eviklubu zveřejňuje jedna špulka-dámička. Výsledkem bude 12 bločků, které můžete využít na nějakou další tvorbu. Já mám v plánu kapsář na své šicí potřeby. Ale cíl je ještě daleko, i to se ještě může změnit:-)))
Dámička s modrým kloboukem a kabelkou byla zveřejněna v červenci
Holky i pán mezi nimi už mají vyšité ksichtíky, ale nezabrala jsem detail, ten vyfotím, až se zase posunu o kousek dál:-)

A v jiném BOMu (Swiss Beauty BOM) byl zveřejněn srpnový bloček, takže jsem jej i přes úmorné vedro u šicího stroje a žehličky taky došila:-) Výsledkem této akce bude deka, ještě uvidím, jestli si ji nechám či dále daruji:-)
Srpen
Mé letní bločky-červenec a srpen
V tropickém horku mi šití moc od ruky nejde, ale musím přidat, do soboty bych ráda zvládla jednu cestovní tašku, jinak bude synovec bez narozeninového dárku:-)
H.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Díky:-) Nějak se mi teď do větších věcí nechtělo, ale už se budu muset vzchopit a něco stvořit:-)))

      Vymazat
  2. Ty postavičky jsou krásně elegantní, jeden se s nimi hned přenese o sto let dříve :-).

    OdpovědětVymazat