pátek 20. července 2018

Cestovní taška Bella podle Ajky

Venku stále poprchává, ideální čas na úklid nebo tvoření. Já si vybrala to druhé (když už se mi do toho prvního tak nechce:-). Už nějaký čas jsem měla v plánu ušít pro tchyňku menší cestovní tašku. Látku jsem na ni měla koupenou už roky, snad od té doby, co se zmínila, že by jednou chtěla vidět Paříž. Změna je život-francouzskou metropoli sice ještě neviděla, zato já bych v ní měla příští týden brouzdat v rámci poznávacího výletu. A už se na to mooooc těším:-)
Ale zpět k tašce-tchyňka brzy také odlétá do ciziny, k moři, většinou si ode mě nějakou menší cestovní tašku půjčuje. Proto jsem se rozhodla, že dostane předčasný vánoční dárek a poputuje s vlastní, šitou ode mě:-)))
Návod najdete u Ajky zde.
Zvolila jsem velikost 40 x 30 x 20cm.
Ve skutečnosti je malinko tmavší, spíše režná, ale podmínky na balkoně reálným barvám nepřály:-)





Na dno použitá koženka, aby se dala snadno udržovat.
 

Pokud se zadaří, mám v plánu ušít ještě jednu pro synovce. Ale to by zase muselo pršet:-)))

Protože mi zbylo ještě pár cancourků látky z planetkové deky, ušila jsem pro synovce obal na knihu a na kapesníčky.
 



Ať se vám dovolené daří podle vašich představ:-)
H.

3 komentáře:

  1. Taška je úžasná, jen v mém případě by takhle krásně světlá dlouho nevydržela :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, ta je krásná. To se to bude cestovat. M.

    OdpovědětVymazat