úterý 10. července 2018

Obal na řezací podložku

Jak jsem již avizovala v dřívějším příspěvku, na srazu v Moravské Třebové jsem tvořila obal na řezací podložku. Konečně jsem se dostala k vyfocení výsledku mého snažení:-) Časem by se i návod na tuto tašku měl objevit v Eviklubu, to jej již EvikMT zpracuje profesionálně a vychytá řadu mých nedostatků:-)
Do tašky se vleze podložka o velikosti 60 x 45cm.
Vepředu jsou dvě menší kapsičky na pravítka o rozměrech 16 x 16cm a na jedno dlouhé pravítko 16 x 60cm. 
Mateiál: Tmavě růžová je koupena v Bellusu, růžová s glitry a vnitřní kytičková v Báječném šití, hlavní designová mi v syslírně ležela tak dlouho, že už nevím, odkud ji mám, ale Evule z Báječného šití má v plánu ji časem v tmavším odstínu naskladnit na e-shop.
Zadní strana
 
 A mrkneme dovnitř:-)




Gumičky k zachycení nůžek, řezáků, tužek, kapsičky třeba na gumky a jiné nezbytnosti k šití:-)
Jak je asi i z fotek patrné, taška není zpevněna tak, aby se s ní nedalo manipulovat. Jde snadno poskládat a schovat do skříně. Vyztužena však je, hlavně proto, aby věcí v ní uchované byly v co největším pohodlí a bezpečí:-)
Krásné léto.
H.

2 komentáře:

  1. To je parádní kousek. To se bude cestovat na šicí setkání. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, jsem si ji podle svých potřeb vymazlila:-))) Ale ještě jedna kamarádka radila, co by se dalo ještě vylepšit:-))))

      Vymazat