středa 31. října 2018

Brigitte z kolekce Alexandria

Další z kategorie dárků. Pro moji švagrovou, která se jmenuje stejně jako já (křestním i příjmením:-). Dokonce jsme narozené ve stejném roce a bydlíme ve stejném městě. I tak to občas chodí, když se přivdáte do rodiny, kde jsou dva bráchové:-) A tak naše Hanka dostane na Vánoce právě tuto tašku. Když jsem měla připraveny barevné variace na tuto tašku (ano, ještě jich pár ušiju), modrá barva ji hned práskla do očí. A tak jsem přání ráda splnila.

Návod: Marina Quilt srpen/září 2016.
Látky: Modrá batika z Bellusu, vzorovaná Alexandria od Nelyany, vnitřní modrožlutá z Kössa.
Koženka: Kampet.




A už máme polovinu pracovního týdne za sebou. Tak ať vám rychle uteče i druhá část týdne (pokud i vy patříte k těm, kteří milují hlavně víkendy:-)
H.

3 komentáře:

  1. Hani, ta je přímo luxusní. Bude to krásný vánoční dárek. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná! :-)
    Víkendy miluji, když je mám volné :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky miluji volné víkendy, pokud nemám naplánováno moc práce:_)))))

    OdpovědětVymazat