sobota 20. října 2018

Polštář pro psa

Díky JaněV se ke mně na jaře dostaly kusy plachtoviny, které nabízela v šicích přebytcích v Eviklubu. Od začátku jsem měla v plánu ušít nový polštář pro našeho psa. Dostala jsem se k tomu až teď. Tímto jí chci poděkovat za materiál. Zbývající kusance hodlám využít ještě na podprdelníky na lavice do pergoly, ale až zase někde koupím molitanovou drť. Tu jsem využila i zde, ale dvě balení mi nestačila, musela jsem ještě přihodit nějaké odstřižky termolínu a objemového rouna, které jsem měla z došitých dek.
O fotky se pak postaral můj synovec. Aby bylo patrné, jak je polštář veliký, vrátil mi fotoaparát a já vyfotila jej. Jelikož však nemám svolení ke zveřejnění celé jeho postavy, kousíček hlavy jsem musela oříznout:-)







Další z úkolů je tedy splněn a já mohu s čistým svědomím vyrazit za kulturou.
H.

3 komentáře:

  1. To je krasný pelíšek pro pejska. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že náš Matěj by si ho hned přivlastnil :D.
    S tím uříznutím hlavy naprosto souhlasím, taky nemám na blogu jedinou fotku kluků. Ale nebylo tomu tak vždycky a musela jsem k tomu časem dozrát :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky. Proto švagřino přání zcela respektuji a chápu. A to se rarach tak rád fotí:-))))

    OdpovědětVymazat