neděle 27. ledna 2019

Obal na notebook na přání

Už několikrát jsem šila pastelkovníky podle osvědčeného návodu od Tafany. Kolegyně v práci jeden viděla a přišla s nápadem upravit jej na obal na NB. Bylo zapotřebí jej trošku zvětšit, na každou stranu o dva centimetry. Takže ve výsledku jsem pracovala s obdélníky 64 x 44 cm. Jako výztuže jsem využila sakon 180g a ronar, mezi vrstvami je vložen penefol. Látky jsem nakoupila (až na mramorovanou modrou, kterou mám v zásobárně již dlouho) v Báječném šití. Hlavně mě oslovila kolekce Ombre Scroll https://www.bajecnesiti.cz/Ombre-scroll-tmave-modra-d756.htm








Není to moc patrné, ale celá vnitřní část je proquiltována meandry.
Přeji krásný zbytek víkendu:-)
H.

 

4 komentáře:

  1. Hani, moc pěkný obal. Máš skvěle vyladěné barvičky.Zdravím. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, děkuji. Ono se to ladí lehce, když máš pěknou barvičku a v ní všechny možné odstíny hlavní barvy:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je vážně pecka, to jen tak někdo nemá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A perlička na závěr, nakonec tam NB nevejde:-) Jsme to evidentně s kolegyní chybně změřily, notebooku čouhají rohy nahoře, takže to vypadá, že budu muset někdy ušít nový:-)))

      Vymazat