neděle 20. ledna 2019

Projekt 52+1 blok

Další dokončený kostlivec:-) Snad mi dojezdy do finále u všelikých projektů v tomto roce půjdou i nadále, mám tady rozpracovánu řadu věcí, mezitím se kupí nové plány, do kterých se chci vrhnout:-)

Už před časem jsem skončila původně deku Jany Duškové z e-shopu https://www.patchwork-star.cz jen v prostřední částí. Konečně jsem ji ale i prošila (hlavně ve švech), dokončila, bude sloužit jako dečka na klavír nebo na skříňku. Šila jsem ze zbytků látek, každá strana má svůj odstín, které při používání budu střídat:-) 
Děkuji za krásný projekt. K neodšitým bločkům se hodlám zase někdy vrátit a šít prostírání, polštáře apod.:-)))





Koukám, že nějaké neodstřižené nitě mému oku unikly:-)
Pouze přehozeno přes žehlicí prkno, ale takto bude nakonec i na skříni či na klavíru.
Výsledná velikost 82cm x 82cm.
Přeji krásný zbytek víkendu.
H.

6 komentářů: