středa 10. července 2019

Motýlková Brigitte

Další? Ano:-)
Měla jsem střiženo zároveň s předchozí Brigitte. A než odjedu na šicí sraz do Moravské Třebové a na dovolenou, chtěla jsem došít i tuto, což se mi nakonec povedlo.


Střih: časopis Marina Quilt, srpen-září 2016.
Látky: vnější i vnitřní z Báječného šití.

Tato ještě nemá svou majitelku, ale snad motýlci brzy nějakou přilákají. Z fotek to tak není patrné, ale jde o zlatotisk a vše je doplněno "zlatými" komponenty:-)
 
 
 
Bohužel mi zlatotisk nejde vyfotit, ale je tam:-)


 

 
Poslední věc došita, nyní se tedy už půjdu balit na sraz do Moravské Třebové, snad i tam nějakou tašku ušiju, aspoň je to tedy v plánu:-)
H.


7 komentářů:

  1. Jé, motýle! :D Já tyhle potvory moc nemusím, ale věřím, že si svou majitelku brzy najdou :).

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná látka, nádherná taška, nádherná práca ! ♥ Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedená kabelka .. už jsem dlouho žádnou nešila, asi bych se měla nechat inspirovat 🤔😉☺️

    OdpovědětVymazat