pondělí 8. července 2019

Nákupky á la igelitka

V březnu 2019 se v Eviklubu šily nákupky-skládací, obyčejné s odšitými rohy a á la igelitka. Už tehdy mě vizuálně zaujaly. Akorát jsem se k nim dostala až nyní. Využila jsem darovaných látek a vytvořila 3 kousky pro akci SONSu a jeden jako dárek pro kolegyňku.

I látka na podšívku mi byla darována. A proto i tyto tašky budou nezištně pokračovat dál:-)
 
Myslela jsem si, že to bude rychlejší šití, ale ani ne:-) Nicméně i tak bych se někdy chtěla pustit do dalších kosků:-)
Přeji krásné dny.
H.

2 komentáře:

  1. Tyhle tašky jsou super, sama jsem si oblíbila plátěné tašky nebo plastovo-látkové, třeba z DM, oproti igelitkám vydrží neskutečně dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydržet musí, i kdyby v nich skončil obří meloun:-)))

      Vymazat