neděle 19. července 2020

Kufříkové organizéry

v minulém příspěvku jste mohli vidět rozpracované produkty, nyní už přicházím s hotovými díly.
Návod od Evky Kubínové z Eviklubu. Modrý organizér z látek z Báječného šití, na červený jsem látečky dostala.
Foceno doma, venku není počasí k focení ideální. A moje fotky také ne:-)







Na modrém jsou použity pevnější látky, výsledek je s nimi podle mě hezčí. Lemováno bílým šikmým proužkem. Na červeném jsou látečky tenčí, sakon špatně lepil, takže na výsledku je to lehce patrné, hlavní panely jsou jakoby krabaté. Lemováno rovným proužkem. Ten se mi na tomto projektu zase líbí více.





Projekt je zajímavý, šil se dobře. Snad se i jako vánoční dárek bude líbit.-)
H.

4 komentáře:

  1. Hani, super šité organizéry. A moc se mi líbí myší přívěšek (kovový??) Kde Ti jej vyrobili? M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, plastový. Dělá se v této jakoby nikl variantě, zlaté i černé. Mám je již pár let, bylo výhodnější jich koupit hodně. Dělá je na Fleru MilkaK. Ale pak jsme objevily s holkami jednu firmu ve Frýdku-Místku, která je dělá za nižší cenu. Nemají je ve standardní nabídce, ale když jim pošleš předlohu (třeba foto tohoto oválného tvaru) + svůj návrh toho, co bys tam chtěla, vyrobí. E-mail na ně: allmaxmade@seznam.cz

      Vymazat
  2. Hani sú skvelé! Už len cestovať :) M.

    OdpovědětVymazat