neděle 5. července 2020

BOM se špulkami a další radosti

Již je to pěkná řada měsíců, co v Eviklubu Evule (Evka Pálková z Báječného šití) postupně zveřejňovala bločky v rámci BOMu (Block of the Month). Tématem byly špulky od nití. Skvělý nápad, který začal v roce 2018, jsem tehdy, nevím proč, nedokončila. Letos jsem si řekla, že své nedodělky zkusím dotáhnout do úspěšného závěru. Takže první krok splněn, všechny bločky připraveny k další práci, i tu již mám promyšlenu.

Bločky jsou vyšívané stříbrnými, zlatými, oranžovými,... nitěmi. Na fotkách to není tak patrné, ale až bude budoucí deka hotova, zvěčním i detaily.


K halence přibyla ještě sukně. Sice trochu kratší, než jsem původně chtěla, ale pro jednou ... proč ne, že? Střih od Caramilly, sukně do mírného A.

A ještě přidám mou poslední radost- rozkvetly mi všechny mé orchideje. Už jsem je fotila do posledního příspěvku, ale od té doby rozkvetla ještě jedna rostlina, květů přibylo, tak jsem je musela zvěčnit ještě jednou:-)



Přeji všem krásné léto.
H.

3 komentáře:

  1. Zvláštní, že se ty orchideje tak synchronizují, když kvetou, tak všechny najednou. A když nekvetou, tak vypadají jako mrtvolky, mám vždycky problém přesvědčit manžela, že ještě neumřely a nejsou na vyhození :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, hezký špulkový projekt. Už se těším na foto hotové deky. Sukýnka z úpletu pěkně doplní halenku. A květiny Ti určitě dělají velkou radost. Orchideje kvetou nádherně. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, orchideje mi teď opravdu dělají radost. A hned je doma trocha pozitivní energie navíc:-)

    OdpovědětVymazat