pondělí 28. prosince 2020

Téměř novoroční várka obalů na knihy

Už nějakou dobu mám doma nakoupené krásné obrázky ze Světa bavlněných panelů a látek z Facebooku. Konečně dozrál čas a pár z nich jsem zpracovala do obalů na knihy. Který se vám líbí nejvíc? Strom? Reprodukce starých obrazů? Karkulka? Malý princ?


Látky: z různých zdrojů; batiky z Bellusu, některé od Evky z Báječného šití a ostatní zakoupeny všude možně:-)

Výztuže: Sakon 81g+20g, Novopast 80g+20g (no, tady mi lepidlo moc nedrželo, takže některé vnitřní díly jsem musela prošívat). 


Do obalů jsem zabalila novinku mé kamarádky-Mezi dvěma ohni. Knize moc sluší.-)

 





Krásné svátky všem.-)

H.

6 komentářů:

  1. ... Hani, všechny obaly jsou moc pěkné, těžké vybrat jeden, u mne by asi vyhrál ten se žlutooranžovou bordurou :-) Pohodové, sluníčkové dny, v novém roce hodně zdraví a pro sebe si sobecky přeji hodně příspěvků na Tvém blogu - ráda si počtu a Tvoje tvoření mne vždycky naladí na další šití :-) Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, jsi zlatá!!!! Děkuji za krásná slova.
      A i tobě přeji krásný nový rok, pevné zdraví, snad se konečně zase uvidíme v MT. A hodně inspirace do dalšího tvoření:-)

      Vymazat
  2. Fiiiha, no u vás bude čitateľský klub :) Ale to je dobre ... niet nad dobrú knihu a chvíle s ňou!

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, opět tolik pěkné práce. Opravdu těžký úkol, vybrat jeden obal. Za mne - Malý princ.
    Přeji zdravý celý rok 2021. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zrovna dnes jsem myslela na to, že jsem Malého prince asi vytáhla podvědomě. Protože jeden moc hodný kamarád nás před Vánoci opustil. I ten malý zlatovlasý klučina vyhlíží svou hvězdičku někde v dálce. A my doufáme, že náš kamarád je také jednou z nich.

      Vymazat
  4. Všechny obaly jsou boží, ale Malý princ nemá chybu :).

    OdpovědětVymazat