sobota 2. ledna 2021

Novoroční předsevzetí?

Dokončovat kostlivce, kterých mám nejen ve skříni mnoho.

Takže jsem večer sedla ke stroji (přece jen... jak na Nový rok, tak po celý rok) a začala jsem. 

Nejprve taškou na dalekohled. Kolegyně jej chtěla již před Vánoci, ale měla smůlu. Donesla starý kus, ten už to měl opravdu za sebou. Pro jistotu jsem jej vytvořila trošku větší, aby v něm dalekohledu nebylo těsno:-)






Materiál: kočárkovina se zátěrek z m-látky. Žádná výztuž. Průvlečné spony použity z původní tašky. Samozřejmě doplněné PPP popruhem a černým suchým zipem.

Střih: haha, žádný:-) Čtyři čtverce o velikosti 21 x 21cm, dva obdélníky 21 x 15cm, dva pruhy široké 8cm. 

A ještě porovnání s předlohou.

Ve stejném obchůdku jsem nakoupila i vaflovinu, takže jsem zpracovala další utěrky, jež budu během roku darovat.



A až bude zase čas, pokusím se pohnout s dalšími projekty.

Přeji krásný celý další rok:-)

H.

6 komentářů:

  1. Já se letos rozhodla přestat mluvit sprostě. Včera mi utekl jen jeden debil, dneska zatím dobrý :D.
    Přeji ti, ať se ti podaří kostlivců vyřídit co nejvíce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta taška je parádní! Moje babička taky hodně opravuje a šije. Když jsem se stěhovala, dala mi hodně utěrek a nedávno mi řekla, že udělala pár tašek, ať si vezmu, nabídnu babičce nebo tetě... no dala mi jich snad patnáct :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, taška na dalekohled je super. A utěrky se jako dárek vždy hodí. Jsi připravená. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné predsavzatie :) Nech sa vyplní ;) Marta

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se na tvoje kostlivce. Jana

    OdpovědětVymazat