úterý 23. února 2021

Motýlí slet

 Kde? Už brzy v Prostějově.-)

Holky z tamního patchworkového klubu stejně jako v uplynulých letech pořádají akci, během níž "sbírají" tematicky zaměřené bločky (vloni srdce), kompletují deky a předávají do domovů důchodců. 

Letos bylo vyhlášeno motýlí téma. Využila jsem návodu Lepidoptera od Elizabeth Hartman. Najdete zde více typů motýlů a jejich velikostí. Můj je zhruba 33cm velký, jmenuje se Carmen.



Využila jsem zbytků látek, které se mi doma pomalu, ale jistě hromadí. 

Během víkendu jsme stihli ještě jednu z posledních procházek ve sněhu. Zapadající slunce kouzlilo na nebi nádherné barevné efekty.













 
Podle množství fotek je vám asi jasné, že ty barvy mě tak uchvátila, že jsem se s vámi o ně musela podělit:-)
H.



6 komentářů:

  1. ... krásní motýlci, děkuji za sdílení nádherných fotek z procházky. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné motýlí bločky. A ta procházka sněhem byla skvělá s tou hrou barev. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, takové barvy bych si přála na látkách. Něco takového mi v nabídce ještě schází.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani tie motýle sú ÚŽASNÉ!!! Farebné, živé, optimistické - a ešte si sa zbavila trošky zbytkov - no dokonalé!!! A západy slnka ti k tomu dokonca ladia, nádherné ...

    OdpovědětVymazat
  5. Motýle já nerada, nahání mi hrůzu, ale nad západem slunce jsem si zaachala :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tehdy byl západ slunce opravdu jedinečný!

    OdpovědětVymazat