pondělí 8. února 2021

Můj tříleťák- HOTOVO!!!

 Já jsem tak šťastná, to si ani neumíte představit.-)))

Konečně i já mám svoji deku, více o ní zde. Muchlací, spací, hřejivou, s šicí tematikou. Prošívání je občas kostrbaté. Ale víte co? Je mi to jedno, pač je moje:-))) A je v ní zašito hoooodně lásky k šití a PW:-)

Lehce scrapový projekt, použity kousky látek se šicí tematikou, aspoň mi ji nikdo brát nebude, mám ji tímto podepsanou:-)))








Ve špulkách jsou zakomponovany všechny měsíce v roce, začínalo se lednem, končilo prosincem.



Děkuji za pozornost:-)

H.

9 komentářů:

  1. ... Hani, nádhera ! Vracím se a obdivuji top a Ty už máš prošito a hotovo. Je to krásný quilt, prošívání bylo asi náročnější na ruce, ramena dostala zabrat, že ? Ale stálo to za to, Je to luxus, tak ať dlouho a dobře slouží . Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná deka a super jsi ji prošila. Paráda. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásna, blahoželám k dokončeniu! :) Marta

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná je. A spací a hřejivá jako bonus, co víc si přát? :)

    OdpovědětVymazat
  5. No spí se pod ní opravdu dobře.-)))

    OdpovědětVymazat