úterý 9. března 2021

Křídla motýlí II.

Kolekce All a Flutter opět v akci.

Veškerý materiál zakoupený na www.bajecnesiti.cz.

Jak tato sada vznikla? Zaúkolovala mě tchyňka. Pro svou známou chtěla ušít dva polštáře a dečku na stůl s nějakým panelem a v červené barvě. Oslovila jsem Evku, našla doma ještě 3 motýly z kolekce All a Flutter, dokombinovala mi správný odstín Toscany, já doma ještě našla kousek levného červeného plátna, který jsem také pořídila u ní... A toto je výsledek. Jako výztuž jsem použila termolín 180g.

 

Prošito jen v rovných liniích. Všechny tyto výrobky vyšly ze čtverce o straně 50cm.


 

Polštáře s výplní.

 

Polštáře zezadu bez výplně. Obálkové zapínaní.

Dečka na stůl.


U Jindřišky Moravcové na m-látky jsem ulovila pár dalších vaflí, které jsem zpracovala na utěrky. Většina z nich bude sloužit jako dárky.




A už je na čase se zase vrátit k šití oděvů, všichni jsme v karanténě malinko porostli:-)

H.

4 komentáře:

  1. Moc se mi líbí to precizní zpracování. Meruňkový panel nemá chybu, úplně jsem dosala chuť na meruňkový knedlíky! :)

    OdpovědětVymazat