pondělí 15. března 2021

Věcičky na nožičky

Doba je zlá, do ničeho se nevlezu, starší větší kalhoty už jsou prodřené, co teď???

Nezbylo mi nic jiného, než si na domácí nošení ušít tepláky, do práce (na doporučení kamarádky) poprvé v životě zkusit leginy, na noční pohodu nové pyžamo. A abych nebyla takový sobec, legínky pro neteř:-)))

Návody: dámské tepláky z www.prosikulky.cz (střih zde), použito i na střih kalhot k pyžamu, odtud i triko k pyžamu (střih zde),dámské sportovní legíny od Caramilly zde, dětské legíny zde (užší verze).

Materiály: teplákovina z www.bajecnesiti.cz, úplet s blesky, červený, bílý a bambus na pyžamo z www.mamilatky.cz, modrý úplet ze starších zásob (takže už nevím přesně odkud:-)


Náplet zakoupen na https://www.funny-bunny.cz/.

Proč má pyžamo každý rukáv jiný?
Protože mi nevycházel materiál, musela jsem je nějak nastavit, aby mi na něj vůbec vyšlo:-)
Už se těším, až toto pyžamo z bambusového úpletu vyzkouším:-)

H.

8 komentářů:

  1. ... Hani, nádhera ! Zase pěkná dávka oděvů. Moc se mi líbí ty první kalhoty nebo tepláky - ty šedivé. Už je vidím s nějakým barevným trikem, bílými teniskami a s fialovým baťůžkem. Šmankote, asi nechám šití triček a pustím se taky do tepláků a kalhot :-))). Tvoje šití mne vždycky popostrčí někam dál. Jen mi to trvá mnohem déle :-). Pyžamo je parádní - v tom se bude krásně spát, ale i lenošit - přímo láká udělat si pyžamový den. Pohodové jarní dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teplákovinu na tepláky jsem ulovila u Evky zcela náhodou. A je naprosto skvělá, příjemná, žádná hadra. Včera jsem v nich chodila celé odpoledne a jsem fakt spokojená, asi koupím ještě černou, kterou naskladnila:-)
      Milu, vůbec se toho neboj, tepláky jsou lehčí než trička:-)))))

      Vymazat
  2. Hani, Ty jedeš. Tolik pěkných kousků máš. Já se snad do toho úpletu pustím. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Opäť mi padla sánka ... no ešte 2-3 mesiace zavretí doma a začnú z úpletu šiť všetci, lebo deti rastú ... Ty už si v tom profík, ako na to pozerám! Paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy jásám nad tvým háčkováním, to je neuvěřitelná krása!

      Vymazat
  4. Parádní kousky! Do práce chodím jenom v legínách, jsou nesmírně pohodlné a když se hezky nakombinují, tak i koukatelné. Kolegyně je nesnáší, tvrdí, že jí to připomíná návrat do hluboké totality, já si ale myslím, že je nemá ráda proto, že je nosit nemůže, protože má křivé nohy :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám taky křivé, tlusté, tak jsem se jim bránila. Ale když se na ně něco delšího nahodí, tak to jde:-)

      Vymazat