neděle 31. října 2021

Povstal jsem z popela - další Kelly

To si takhle jednou něco ušijete a pak zamíříte do práce. Potká vás kolegyně, které se hodně líbí vaše nová taška. A to skvělé řešení! Nemusí to být jen obyčejná kabelka, ale klidně i batůžek!

Tak vás kolegyně přesvědčí, že tento typ chcete ušít ještě jednou. Ale s jiným koženkovým panelem. Ten si vybrala zde. Materiál dorazí, díváte se na něj a musíte uznat, že to byla skvělá volba. A i když bych potřebovala dělat úplně jiné věci, vrhla jsem se do šití a výsledek je tady:-)

Můžete ji nosit v ruce, přes rameno...


...nebo i na zádech:-)




 A ještě nahlédneme dovnitř:-)



Zítra tedy uvidíme, jestli se dílo podařilo a bude se líbit.-)

H.


10 komentářů:

  1. Vyzerá super, dúfam s tebou, že sa bude páčiť !

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný kousek, kolegyni se nedivím! :)
    Trochu mi to připomíná dobu, kdy jsem se chlubila na blogu vajíčky tvořené technikou falešný patchwork a jedna blogerka mi píše "Uděláš mi prosím taky takový? Přesně takový?" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a ten tvůj falešný patchwork mě navedl na tvé stránky:-)))

      Vymazat
  3. ... parádní kousek, profi šití, luxus, kolegyně byla určitě nadšená. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.-) Máš pravdu, kolegyně byla mega nadšená, takže jsem i já měla obrovskou radost.-)

      Vymazat