sobota 11. prosince 2021

Dokončené Mystery Quilt podle Edyty Sitar

KONEČNĚ!!! 

Další kostlivec dokončen. Trvalo to jen pár měsíců. Už jsem párkrát na tento projekt na svém blogu upozorňovala, fotila jej. Nakonec jsem jej ještě oproti původnímu návrhu upravila. Měl totiž tvar čtverce, tak širokou deku jsem ale nechtěla. Proto jsem boční řady nakonec odpárala, využila je na prodloužení topu. A teprve pak jsem byla spokojená:-)

 

Celá vrchní část je ušita z látek z Báječného šití. Protože mi už oranžová docházela, lemy nejsou tak široké, jak bych potřebovala. Vyšlo to prostě tak tak. Objemové rouno jsem si pořídila na srazu Eviklubu v Moravské Třebové, když jsme s holkami navštívily prodejnu Hedvy.



Spodní část je holandské minky. Na začátku letošního roku jsme v Eviklubu uspořádaly předobjednávku na tento materiál, v tomto případě jsme spolupracovaly s obchůdkem MaMi látky. Musím říct, že toto byla velmi dobrá volba, minky je hřejivé, nevytahuje se zbytečně na všechny možné strany, ťuplíky při prošívání ničemu nevadily.



Prošito vlastními silami. Není to top kvalita, ale jsem ráda, že jsem to nějak zvládla. Deka je nadýchaná, hustě spojena. Hardy ale příště budu muset nahradit nějakými lepšími nitěmi, špatně se mi s nimi pracovalo, byl to boj.


Tímto prohlašuji můj projekt od Edyty Sitar po řadě měsíců dokončen. HURÁ! Takže už jen zabalit, schovat pod stromečkem a počkat, jak se bude můj otec tvářit, až si jej rozbalí a vyzkouší.-))) Třeba při dlouhých večerech u televize.

 

Přeji krásný třetí adventní víkend.-)

H.
 


3 komentáře: