neděle 20. března 2022

Šicí sraz Skotnice březen 2022

Po zhruba půlroční pauze jsme se opět s holkami sešly na šicím srazu ve Skotnici v restauraci Studánka, respektive v sále, který zde mají k dispozici. Zázemí pro nás je to skvělé, dostatečně prostorné, se zázemím, kde si můžeme uvařit kafe či čaj. A pozdějí se otevírá i samotná hospůdka, takže jsme měli vše, co naše bříška potřebovala:-)

Než otevřeli, hlady jsme také neumíraly, neboť holky jsou velmi šikovné a napekly či nakoupily spoustu mňamek:-)

Měly jsme možnost nakoupit materiál od obou Eviček, které dorazily. Zde foto u nákupu toho, co dovezla Evka z Báječného šití



Když jsme uspokojily naše chuťové buňky a vyprázdniny peněženky, vrhly jsme se do práce.

Šilo se toho opravdu hodně. Zde Janča tvoří velké nákupní tašky, do kterých se budou balit věci pro ukrajinské rodiny.


 

Protože se k nám přidávají už i děti švadlenek, občas je třeba je i zabavit. Klárka si četla, účastní se jisté čtenářské soutěže naší městské knihovny.

 

Evka z Báječného šití se pustila do scrapových košíků různých velikostí.

 

 
Já jsem tvořila pouze termo věci. Tady je v procesu tvorba taštičky na obědové krabičky. 


Naše ostravská skupina toho stihla opravdu hodně, jsou to takové naše tryskomyši. Košíčky, kosmetické kufříčky, termotaška.




Hlavně s úsměvem:-)


 

Ivanka se také pustila do scrapového košíku. Návod na něj zde: https://www.youtube.com/watch?v=i9zKwqBOZ-w. Jen si musíte vytvořit šablonu na výztuhu, na kterou se kousky látek našívají. Rozměry jedné z nich najdete třeba zde.

Tradá, polotovar hotov.-)


Lenka tvoří kosmetický kufřík.

 

Jindřiška se pustila do běhounu. Než odjela, měla hotový celý top.

 

 
Další tašky do sbírky.


 
Některé měly hotovo, než vůbec vůbec přijely na akci:-)
 
 
A zpět k sobotním výtvorům-nejprve košíky:



 
Bylo jich ještě krapet víc, jdou pak vidět s věcmi na stole (vyfocenými před odjezdem ostravské party).

 
Kosmetických kufříků se také urodilo:-)





 
 
A jdeme na termotašky.
K šití jsme využili návody od Ajky-jeden na větší tašku Paulu, druhý na litrovou či půllitrovou lahev.  
Postup na Paulu se dá skvěle využít i na parádní kabelku do ruky či přes rameno. Jednu takovou ušila Evka Z. Vnějšek šitý z tenčí kočárkoviny, vnitřek bavlněné plátno. Výsledek vypadá parádně.

 
Hrdá majitelka:-)

 
Výstupní kontrola:-)
 


Když většina holek odjela, zbyly jsme poslední tři účastnice. Chtěly jsme dotáhnout do konce naše produkty. Evka P. došila poslední scrapový košík. S Ivankou jsme využily nákupu skvělé hrubé kočárkoviny, s níž se bezvadně pracovalo, a zara. Ivanka ušila flaškovník pro svého vnoučka, já termotašku. Vpravo je moje hotová taštička na obědové krabičky. Také termo:-)

Koukneme dovnitř Pauly:-)

  

Uvnitř je dvojitá kapsa ze síťoviny. V návodu byla i přední kapsa na hlavním dílu. Tu šila Evka, já ne.

Na obou svých termo produktech jsem využila duhový zip, aby získaly trochu barvy.-)

Zaro jsem vyztužila novopastem 80g. Po přetočení je uvnitř pokrčený, ještě jej budu muset srovnat žehličkou:-)))

 U obědové tašky jsem nevyzružovala vůbec nic.

Můj páreček:

Ještě přidávám fotky dokončené obědovky na židli zepředu i zezadu, přidala jsem úchyt, aby se dobře nosila v ruce.


Jo, malinko se mi pod strojem cuknul, uhnul, já si toho nevšimla a pevně přišila. Ale to nevadí, však je moje:-)

 

Flaškovník od Ivanky. Neměla zkracovací sponu na popruh, takže ten už musí dokončit doma.


To by bylo ze včerejší akce asi tak vše. Máme v plánu se ještě do léta sejít. Snad nám to situace dovolí.

H.

7 komentářů:

  1. Jste šikulky. Za jeden den a tolik šití. Moc hezké to máte.

    OdpovědětVymazat
  2. Fuuu .... naozaj veľa ste toho pošili, šikovné ste!!! A naozaj pekné kúsky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. No byly jsme megašikovné, asi úplněk udělal své:-))))

    OdpovědětVymazat
  4. Perfektní setkání švadlenek. Parádně jste si to užívaly. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Hani zdravím. Tak to je parádní akce. Upřímně Ti takové společenství kreativních lidí závidím, to by se mi taky moc líbilo. A tvořily jste prima věci ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně jste si to užily, šikovné jste všechny. Moc se mi líbí první fotka, hned bych si zobla!

    OdpovědětVymazat
  7. Užily, najedly se, byl to všestranný zážitek:-)

    OdpovědětVymazat