neděle 13. března 2022

Šipky a trefa do modré

Blížící se svátky a narozeniny u mě znamenají, že je třeba provětrat syslírnu, vybrat vhodný materiál a zvolit ten správný projekt. No, spíš šiju pořád to samé dokola, ale stále mě to baví. A děti rostou, takže není problém je zásobovat oděvy.-)


Synovec chtěl triko se svým oblíbeným hrdinou - Starlordem ze Strážců Galaxie. Společně jsme vybrali doplňkovou látku. Mám pocit, že jsem ji koupila na Mami látky. Panel mi na přání vytiskla Míša ze skupiny Panelky. Používá sublimační tisk, ne digitální, takže i po mnoha praních jsou tyto panely stálé  a krásné.


Zbyly mi kousky funkčního úpletu, velikost akorát na čelenky. Na tyto "turbanové" najdete návod např. zde. Opět zakoupeno u Majdy na MaMi látky.

A ze stejných zdrojů pochází i tyto úžasné reflexní šipky. Už jsem se zásobila i dalšími motivy a barvami, takže s nimi určitě nekončím.

Fotka s bleskem a bez něj. Rozdíl je patrný, reflexní prvky fungují:-) A co že to tu vše je? Dva nákrčníky, tři čelenky, dvě čepice, jedny legíny pro mě (vel. 42) a dvoje pro neteř (vel. 128 a 134).

Střihy: dámské i dětské legíny podle Caramilly, přepadávací čepice z německých stránek, nákrčníky podle videa od Caramilly zde.

Příští týden máme s holkami šicí sraz, takže se na mých stránkách opět objeví řada zajímavých výrobků:-)

H.

2 komentáře:

  1. ... Hani, to je zase nálož :-) parádní šití, děkuji za odkaz na čelenku - zítra jdu cvičit a hodila by se. Těším se fota z šicího srazu. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat