neděle 31. července 2022

Summer Mystery Quilt 2022 podle Edyty Sitar a něco navíc

Už na srazu v Moravské Třebové jsem měla rozpracovaný PW projekt od Edyty Sitar. Tento týden autorka zveřejnila poslední část. Takže hlásím, že všechny dílky mám hotové. A až někdy bude čas, dojde ke kompletaci. Výsledkem bude deka, která má někomu udělat radost pod vánočním stromečkem.

Využila jsem látky od Evky z Báječného šití. Stejně jako vloni jsem u ní koupila levnější kolekci, aby mi případně nebylo líto, kdyby se výsledek nepovedl. A myslím, že bude vypadat dobře.

Práce z 1., 2. a 3. týdne.

4. týden.

5. a 6. týden.

7., 8. a 9. týden.

 

Protože se nám blíží řada narozenin, je třeba tvořit jiné projekty. Takže tady Spiderman pro mého mladšího synovce:-) Triko a boxerky.-)

Střihy: chlapecké triko ve velikosti 164 od Prošikulky (upraveno na délku i šířku), boxerky v pánské velikosti S podle Shape.


Před časem jsem zde zveřejňovala pletené levandulové paličky. Takže abych si postup nemusela pamatovat, vkládám zde dva návody (1 a 2), podle nichž šla práce pěkně od ruky.

Tímto ukončuji červencové příspěvky.-)

H.

2 komentáře:

  1. Tričko je super, ale hlavne som zvedavá na ten mystery quilt, držím palce!

    OdpovědětVymazat