neděle 21. ledna 2024

Veselé utěrky pro SONS

Už někdy vloni na jaře jsem nakoupila materiál (potištěnou vaflovinu) na tvorbu utěrek pro SONS u Evky z Báječného šití. Konečně jsem je i našila. A čím jsem je ozvláštnila? 

V létě na srazu členek Eviklubu v Moravské Třebové měla Majda z www.mamilatky.cz s sebou tiskárnu, která umožňuje přenést vybrané motivy na saténovou stuhu. Tehdy jsem ji poprosila, aby mi natiskla nejen mé logo, ale i logo Sjednocené organizace nevidomých a slabozrakých. Nakupující tedy budou mít vždy připomínku toho, na co svými financemi přispěli. 

 

 

Pokud máte i vy touhu doladit své výrobky vlastním logem, motivem, můžete Majdu oslovit, ráda vám vyjde vstříc.

H.

2 komentáře:

  1. Jsou nádherné!
    Moje utěrky odešly po čtvrt století do utěrkového nebíčka, takže mi Ježíšek nadělil zásobu do konce života :D.

    OdpovědětVymazat
  2. I really enjoyed this blog on "U Mikšulky: Veselé utěrky pro SONS"! It's beautifully done and very informative. ISO 9001:2015

    OdpovědětVymazat