pondělí 20. května 2024

Šití pro dobrou věc-6. ročník

Blíží se konec května a já ještě nevyhlásila další ročník Šití pro dobrou věc. Tentokrát začínáme již šesté kolo a já věřím, že bude minimálně stejně úspěšné jako ty předchozí. 

Jsem moc ráda za všechny věci, které se pak u mě sejdou a jejichž prodej dělá radost novým majitelům, zatímco výtěžek pomáhá klientům SONS (Sjednocená organizace nevidomých a slabozrakých).

Jaké hand made výrobky bychom letos potřebovali doplnit? Na prodeji v Kuníně byl projeven zájem o chňapky do kuchyně, jež by ale seděly i pánům. Líbily se v loňských letech a budou se hodit i nyní. Jen byl projeven požadavek, aby nebyly moc tenké, ty pak příliš nechrání před teplem. Ideální se ukázala jedna vrstva z materiálu s teflonovou úpravou, podšitá nějakým termolínem. A také se kupujícím líbilo, když se dala koupit levá i pravá rukavice.
Také se dařil prodej sponkovníků, které se dají sbalit na cesty. Zmizela všechna voňavá srdíčka plněná levandulí či hřebíčkem. Z loňského roku zbylo dost dětských čepic, zákazníci se však ptali i na nákrčníky. Také se budu snažit nějaké došít. Opět zůstává přání o malé kapsičky, jež se dají připnout třeba k batůžku a vlezou do nich sluchátka. Potřebovali bychom doplnit zásoby obalů na brýle a na větší mobily. Z pultíku také zcela zmizely pohankové polštáře. Popřípadě cokoli jiného, co si myslíte, že by se hodilo. 
 
A co děláme s věcmi, jež se neprodají? Některé čekají na svou šanci v dalším ročníku. A pokud se naskytne další charitativní akce, na kterou se sesbírané výrobky hodí, proberu je a posílám dále. Minule třeba na charitativní prodej na podporu psího útulku. Co se týče obalů na brýle či jiných nezbytností pro slabozraké a nevidomé, snažíme se je adresně věnovat potřebným.
 
TERMÍN ODESLÁNÍ: konec srpna 2024.
 
Předem tedy nejen za SONS Nový Jičín a jejich klienty děkujeme.-)))
 

3 komentáře:

  1. Je to se mnou vážně špatný. První větu jsem přečetla "Blíží se konec světa", vůbec mi to nepřišlo divný, chvíli jsem přemýšlela, proč o tom nic nevím, a nakonec mi to došlo. Jdu si dát další kafe.

    Krásný počin! Kdybych měla zručnější klienty, vrhla bych se s nimi na plněná srdíčka, ale nejsem si jistá, jestli by to zvládli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeej,já doufám,že se konce světa nedočkáme😅 Jani,my naopak zbprevytku občas do domovů důchodců a jiných domovů přebytky posíláme.Tak kdybys pak měla o něco zájem,můžeme se spolu domluvit.

      Vymazat
    2. Hani, děkuji, kdyby nějaký ten přebytek někdy zbyl, určitě by klientům udělal radost! :)

      Vymazat