pátek 31. května 2024

Stáváš se navždy zodpovědným za to, cos k sobě připoutal

Odkud já jen tuto větu znám? 

Už jsem ji viděla na svatebním oznámení před mnoha lety, když se vdávala má kamarádka. A pak ještě někde. Ale kde?

Aha, vždyť je to jeden z nejznámějších a nejpoužívanějších citátů z knihy Malý princ. Autor Antoine de Saint Exupéry využil svého umu a životních zkušeností, aby vytvořil dílo, o kterém se učí i dnešní děti. Není divu. Je plné nádherných slov, které vás nutí přemýšlet nad samotným sdělením.

Hlavní postava prince z jiné planety, který se vydává při svých vesmírných cestách i na tu naši, mě také okouzlila. A tak se občas stane, když na látku či koženku s motivem mého malého hrdiny narazím, musím si materiál koupit a něco z něj ušít. 

Tentokrát však osud zasáhl a já dostala panel na kolovou sukni od Janečků od své šicí kamarádky. Nezklamala jsem ji a už je hotová.



Koho jsem si k sobě připoutala já? Především mého manžela. Protože rád jí, trochu mi nabral na objemu. Dříve ušitá tričku už má spíše těsná, proto mě poprosil o další várku, ale jiného střihu. Využila jsem pánské raglánové triko od Shape a vytáhla jsem panely od Janečků. Jednobarevná šedý úplet je také z této prodejny, černý však pochází z obchůdku Happy Fabrics v Příboře.

Začneme motivem draka.


Pokračujeme až na vrcholky hor.


„Prosím, ochoč si mě!" řekla liška.

Nakonec tedy motiv border kolie. Další naše srdcovka, protože kdyby tento pejsek měl i pihy, vypadal by jako náš hafan:-)




Manžel je tedy na chvíli zásobován.

Přeji krásný den.

H.


3 komentáře:

  1. ... nádhera! Spousta krásného šití a počteníčka. 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Hani, opět parádní práce. Knížka Malý princ je tak nadčasová , moc ji miluji. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Malého prince jsem jako dítě nechápala, a z toho nejspíš pramení můj současný nezájem o něj. Ale citát, ten je moc krásný, stejně, jako výsledky tvého umu! :)

    OdpovědětVymazat